Zeeman Huesmolen
In 2019 zijn een aantal winkels qua winkeloppervlakte uitgebreid en 1 van deze winkels is de Zeeman.
Deze winkelformule staat bekend om hun prijs/kwaliteit kleding, dat voor elk budget geschikt is. Naast kleding bieden ze ook o.a. huishoudelijke spullen aan en wat speelgoed voor kinderen van de onderbouw basisschool leeftijd.
Na de verbouwing had de leidinggevende van dit filiaal aangegeven dat klanten toch wel hinder ondervonden van de kleine drempel die aanwezig is.
De aannemer reageerde hierop dat de drempel binnen de wettelijke norm valt en dat is onder de 3 centimeter en dat hij hier niks aan ging veranderen.
Toen ik dit verhaal hoorde van de filiaalleiding, begon mijn bloed te koken. Wat heel veel mensen vergeten is dat zelfs een drempel dat on de de 3cm is, toch een drempel is voor vele mindervalide.
Men kan hinder ondervinden met hun rollator,of zelf scootmobiel. Mensen met een visuele beperking kunnen hier zelfs over struikelen met alle gevolgen van dien.
De filiaalleiding heeft het probleem ook voorgelegd bij het hoofdkantoor en nu hebben ze het voor elkaar dat er een oprij plaat ligt, zodat hiermee het drempelprobleem is opgelost.
Dit noem ik nou klantvriendelijkheid eerste klas.